Úvod Drinking Testovali sme BLADE od Heinekenu

Testovali sme BLADE od Heinekenu

Pivný svet sa za posledné desaťročie zásadne zmenil. Ľudia sa viac vyznajú v štýloch, pivo si čoraz radšej doprajú aj ženy a každý si ho chce vychutnať presne tak, ako ho má najradšej. Malé prevádzky ako kaviarne, bistrá či pop-up bary však doteraz mali nevýhodu, že klasické čapovacie zariadenia s veľkými sudmi pre nich neboli rentabilné. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko to teraz mení s novým pultovým výčapným zariadením Blade. Dostali sme ho na testovanie.

Z rozhovorov s prevádzkovateľmi malých podnikov vieme, že prekážkou, prečo si do svojej prevádzky nezavedú klasickú pípu, nie je len fakt, že za deň by predali iba niekoľko čapovaných pív, takže by sa im to z ekonomických dôvodov nevyplatilo. Odrádza ich aj manipulácia s ťažkými sudmi, ich narážanie a celkový servis veľkého výčapného systému. Preto nás zaujímalo, aká bude inštalácia zariadenia Blade a aké jednoduché bude jeho po- užívanie. Jeho sprevádzkovanie si môžete pozrieť na názornom videu, no ako sme si overili, dá sa to aj bez neho. Systém vás sám navedie a ani sa nenazdáte, už čapujete svoje prvé pivko.

Na testovanie sme si mohli vybrať z troch značiek – Heineken,Tiger a obľúbeného talianskeho piva Birra Moretti. S takouto ponukou Blade na Slovensku štartuje, no časom pribudnú aj iné značky. HEINEKEN Slovensko ich bude aj sezónne meniť. My sme sa rozhodli pre Heineken a pri skupinovom teste sme skonštatovali, že je to skrátka klasic-
ké dobré čapované pivo, rozdiel od toho, na ktoré chodíme do neďalekého pubu, ani jeden z nás nezaznamenal. Výčapné zariadenie Blade sme náročky rozložili v malom priestore, aby sme zistili, či sa z neho bude pohodlne čapovať aj v skutočne malých prevádzkach. Ani tu nesklamalo.

Na to, aby ste vo svojej prevádzke vyčapovali malý súdok s objemom osem litrov, máte až tridsať dní, počas ktorých si pivo zachová svoju kvalitu a čerstvosť. Čo by znamenalo, že sa vám v prevádzke pivo nepokazí, aj keď v priemere predáte len jedno veľké čapované denne. Čo by nemal byť problém, keď zákazníci zistia, že vám pribudlo v ponuke. „Konzumenti čoraz viac vyhľadávajú pestrosť pivnej ponuky, a to nielen v pivných, ale čoraz častejšie aj v nepivných prevádzkach. To je dôvod, prečo chceme ponúknuť pivo aj podnikom, ktoré doteraz nemali možnosť vlastniť čapovacie zariadenie alebo pivo vôbec neponúkali,“ vysvetľuje Michal Chudík, National Sales Manager pre seg- ment HORECA spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Pre majiteľov štýlových podnikov je zaujímavou informáciou, že zariadenie má elegantný a moderný dizajn bez agresívneho brandingu (značka je na sudoch, aby zákazníci hneď videli, čo je práve na výčape) a pohodlne zapadne napríklad aj do kaviarne. Výhodou je aj jednoduchá prevádzka – neplatíte za čistenie, nepotrebujete ani žiadny hnací plyn. Len zapojíte zariadenie do elektriny a ľahko napojíte súdok (manipulácia s ním je vďaka nízkej hmotnosti vcelku jednoduchá).

Vyčapný systém Blade je už v predaji. Viac informácií o ňom získate na linke zákazníckej podpory 0800 611 611 alebo prostredníctvom obchodných zástupcov spoločnosti HEINEKEN Slovensko.