Čo všetko tvorí dobrý bar, pub, kaviareň či reštauráciu? V dnešnej dobe nestačí mať iba skvelý servis, produkt, marketing či polohu. Úspešné podniky musia zaujať po každej stránke. Aj preto online shop Partner HEINEKEN, určený pre HORECA zákazníkov, spustil vlastný informačno-edukačný portál HORECA Academy. Nielenže na jednom mieste sumarizuje, čo je pre kvalitný podnik podstatné, ponúka aj rôzne školenia, redizajny a iné zásahy, ktoré presahujú virtuálny priestor a menia podnik k lepšiemu aj v realite.
Systém tejto „akadémie“ je veľmi jednoduchý. Človek sa na ňu prihlási spolu so vstupom do portálu Partner HEINEKEN a okamžite sa môže hravo vzdelávať. Jednou z prvých lekcií je umenie čapovať. Nie veľa majiteľov prevádzok si uvedomuje, že na kvalite piva sa pivovar a samotný podnik podieľajú rovným dielom. Starostlivosť o pivo na mieste výčapu je preto veľmi dôležitá – od čistenia pivných rúrok až po správnu techniku čapovania. HORECA Academy prehľadne vysvetľuje, ako na to, záujemcovia sa dokonca môžu prihlásiť na tréning čapovania priamo v pivovare v Hurbanove.
Dobrý podnik ponúka kvalitný tovar, no vie s ním aj pracovať a jeho zamestnanci o ňom zaujímavo rozprávať. Platí to aj pre pivo, a preto je druhou kategóriou HORECA Academy Pivo a jedlo. Opísali by ste pivo, ktoré čapujete, ako ľahké, mierne horké, chmeľové, ťažké a korenisté, sladové s intenzívnou chuťou či ako tmavé a silné? Ak v chutiach nie ste celkom doma, HORECA Academy vám rozdiely v chutiach piva vysvetlí v prehľadnej a jednoduchej grafike. „Pivo nie je len svetlé a tmavé, má tisícky chutí, ktoré zaraďujeme do siedmich chuťových kategórií,“ dodáva sládok akadémie Karol France.
Poznať chute piva je totiž podstatné, ak ich chcete pre hostí správne kombinovať s jedlom. Práve párovanie alkoholických nápojov s jedlom je dnes veľkým a obľúbeným gastro trendom. V spolupráci so šéfkuchárom Lacim Horňáčkom pripravila HORECA Academy pre svojich klientov skvelú pomôcku – Párovač. Jednoducho si vyberiete konkrétny druh piva a systém vám okamžite navrhne sériu chutných jedál aj s presne popísanými receptami. HORECA Academy navyše ponúka možnosť usporiadať s oboma odborníkmi – sládkom Francem a šéfkuchárom Horňáčkom – moderovanú degustáciu, zážitok pre zákazníkov.
Máte skvelé nápoje i jedlá, viete ich párovať a dokonale ich poznáte. To v dnešnom svete stále nemusí stačiť. Ľudia o vás totiž musia v záplave konkurencie vedieť. Aj preto je ďalšia sekcia HORECA Academy zameraná na komunikáciu so zákazníkmi. V sekcii Desatoro moderného podniku experti na marketing prevedú majiteľov podnikov základmi digitálnej reklamy v reči, ktorej budú rozumieť. Keď si prejdú týmto kurzom, budú vedieť, ako efektívne osloviť nových zákazníkov tam, kde v súčasnosti trávia najviac času, teda online. Čo teda očakávať od desatora moderného podniku? Majitelia lepšie spoznajú svoj podnik i svojich zákazníkov, vyberú si, či budú komunikovať cez web, na facebooku alebo instagrame a ako si na sociálnych sieťach a internete celkovo vybudujú dobrú reputáciu. Zistia, že je dobré investovať do profesionálnych fotografí a videí, či ako vytvárať promo aktivity pre podnik. Ak to myslia s online marketingom vážne, dostanú aj pár užitočných rád o tom, ako efektívne investovať do reklamy a ako takéto výdavky spätne vyhodnotiť. Séria inštruktážnych videí im pomôže, ako na to. V systéme si vedia vytvoriť aj užitočnú analýzu vlastného podniku, ktorá im dá potrebný nadhľad, ktorý niekedy v každodennej prevádzke zaniká.
Pre tých, ktorí sa podnik ešte len chystajú otvoriť či ho plánujú zásadnejšie pretvoriť, je určená sekcia Dizajn koncepty. HORECA Academy majiteľom ponúka tri úrovne modernizácie podniku šité na mieru konkrétneho zákazníka a jeho potrieb. Všetky zásahy sú na profesionálnej úrovni,vypracované s top architektmi, ktorí spolupracujú s HORECA Academy.
Napokon je tu pomoc pre všetkých, ktorých zamestnáva prerábka či dizajnovanie kuchyne. Okrem odporúčaní šéfuchára o zariadení a vybavení kuchyne HORECA Academy pomáha podnikom aj s vytvorením kreatívnych jedálnych lístkov, ale aj so školením kuchárov – od prípravy jedál až po foodstyling. HORECA Academy je však dynamický projekt, a tak sú spomenuté rady a školenia len základom, ku ktorému neustále pribúdajú aktuálne programy a projekty. Je to dobrý spôsob, ako motivovať zamestnancov a zefektívniť náklady. Stačí len stať sa súčasťou Partner HEINEKEN platformy a brány HORECA Academy sú otvorené.
V krátkom videu si môžete pozrieť, ako Vám dokáže HORECA Academy pomôcť vo Vašom podnikaní.