Po nedávnom vylepšení hovädzích burgerov prichádza spoločnosť McDonald’s s ďalšou novinkou. Líder v gastro segmente sa tentokrát zameral na portfólio zeleninových šalátov. Tie sú po úprave receptúry ešte čerstvejšie a chutnejšie ako kedykoľvek predtým. Zákazníkov zaujme aj nové papierové balenie bez plastového viečka, ktoré McDonald’s uviedol ako ďalší krok v oblasti udržateľnej stratégie, na základe svojho záväzku minimalizovať plastový odpad vo svojich reštauráciách.
Spoločnosť McDonald’s predstavila zmenu receptúry, vďaka ktorej dokáže zabezpečiť ešte lepšiu chuť a čerstvosť obľúbených šalátov. Chuťové bunky zákazníkov roztancuje nový šalátový mix tvorený z rímskeho šalátu, rukoly, frisee a repy, doplnený chutnými cherry paradajkami a uhorkami od dodávateľa Slovatys, ktorý od jari do jesene odoberá úrodu od slovenských pestovateľov.
McDonald’s sa však nezameriava iba na podporu lokálnych dodávateľov. Starostlivo dbá na dodržiavanie štandardov udržateľného poľnohospodárstva a venuje pozornosť tomu, aby polia ostali plné živín a pestovanie nenarušilo životné prostredie. V reštauráciách preto nájdete rímsky šalát pestovaný farmármi z farmy Winnicka salata, a z ďalších poľnohospodárskych podnikov fungujúcich na princípe udržateľnosti, ktoré dodávajú šalát spoločnosti Eisberg, priamemu dodávateľovi spoločnosti McDonald’s. Počas zimných mesiacov odoberá McDonald´s šaláty prevažne zo Španielska, kde je priaznivejšia klíma.
Zákazníkov poteší nielen „refreshnutá“ chuť, ale aj možnosť prispôsobenia kuracích šalátov, do ktorých si teraz môžu pridať dva šťavnaté kúsky kuracích pŕs vo forme Chicken Strips či kus chrumkavého grilovaného mäsa navyše. Grilled Chicken šalát, Crispy Chicken šalát či Veggie šalát prinášajú zákazníkom teraz ešte väčší gurmánsky zážitok, prispôsobený ich chuťovým preferenciám. Vylepšené verzie šalátov sú dostupné vo všetkých reštauráciách McDonald’s na Slovensku, pričom aj naďalej sú v cene veľkých šalátov zahrnuté krutóny a vybraný dresing.
„ V McDonald’s máme neustálu potrebu meniť veci k lepšiemu. Vďaka rôznym inováciám sa preto snažíme zlepšovať nielen naše služby, ale zameriavame sa aj na rôzne časti nášho sortimentu. Po hovädzích burgeroch tak prišli na rad aj šaláty, ktoré sme s pomocou kvalitných surovín „refreshli“ do ešte chutnejšej a čerstvejšej verzie. Uvedenie tejto novinky je však o to výnimočnejšie, že prichádza spolu s novým udržateľným balením bez plastového viečka. Samotná zmena obalu je veľmi zložitý proces, ale uvedomujeme si, že práve takáto zmena má vzhľadom na našu veľkosť značný pozitívny vplyv na životné prostredie, “ hovorí Lucia Poláčeková, PR manažérka pre McDonald’s na Slovensku.