The Finest of Angus, prémiová značka hovädzieho mäsa Angus, ktorá vznikla v Transylvánii, sa 10. apríla oficiálne predstavila v Maďarsku exkluzívnou večerou v renomovanej reštaurácii Solid.
Výnimočnú produktovú radu Marble predstavil vybraným hosťom svojim rafinovaným prístupom dvojhviezdičkový francúzsky michelinský šéfkuchár Jean-Pierre Vigato. Počas večere hosťom naservíroval svoje unikátne kreácie, ktorými vyzdvihol jedinečnú textúru a bohatý chuťový profil mäsa Marble Angus. Šéfkuchár Vigato predstavil dva zo svojich charakteristických receptov, v ktorých majstrovsky skombinoval hĺbku francúzskej haute cuisine s prirodzeným charakterom transylvánskeho hovädzieho mäsa. Inšpiráciou pre večeru bola nespútaná krása pohoria Gyergyó, bylinkami obsypané pastviny a nekompromisná kvalita, ktorá definuje filozofiu Marble.
Podujatie, ktoré bolo usporiadané pre vybrané publikum profesionálov z oblasti gastronómie a zástupcov médií, ponúklo vzácnu príležitosť preskúmať príbeh, hodnoty a víziu značky Marble.
Spoločnosť má korene v nedotknutej krajine Transylvánie, chová svoj dobytok plemena Angus v úzkej harmónii s prírodou, pričom kladie osobitný dôraz na zodpovedné kŕmenie a dobré životné podmienky zvierat. Vďaka vlastnému najmodernejšiemu spracovateľskému zariadeniu sa značka drží konceptu „z farmy na stôl“.
Produktové portfólio spoločnosti Marble zahŕňa dry-aged steaky (Rib Eye, T-Bone, Tomahawk), špeciality sous vide (ako napríklad osso bucco, hovädzie líčka a rebrá), mleté hovädzie mäso, dusené rezne, ako aj remeselné sušené klobásy a salámy – vyrobené pre profesionálne kuchyne aj pre náročných domácich kuchárov.
Marble stelesňuje hlbokú úctu k tradícii, udržateľnému poľnohospodárstvu a gastronomickému umeniu. Značka sa odlišuje výnimočnou biodiverzitou transylvánskych pastvín, kde množstvo divých bylín prispieva k jedinečnému charakteru hovädzieho mäsa. Poslaním spoločnosti Marble je sprístupniť tento mimoriadny zážitok s Angusom širšiemu publiku bez toho, aby bola ohrozená jeho autenticita alebo kvalita.